Blijf in gesprek voor een goede reis
Edupop voor OV-Bedrijven
Voor OV-bedrijven is het van groot belang om regelmatig gesprekken te voeren met personeel via een gesprekscyclus. Dit bevordert een open dialoog, verhoogt de betrokkenheid en zorgt ervoor dat medewerkers zich gehoord voelen. Het resultaat is een betere samenwerking, hogere werktevredenheid en een efficiënter opererend bedrijf, wat ten goede komt aan de dienstverlening.


Grotere betrokkenheid
Bij grote OV-bedrijven is een gesprekscyclus cruciaal voor het bevorderen van betrokkenheid, het verbeteren van communicatie en het inzichtelijk maken van medewerkersbehoeften. Het zorgt voor meer tevredenheid en betere prestaties. Edupop is de perfecte tool om deze cyclus efficiënt te beheren, met gebruiksvriendelijke functies die het proces vereenvoudigen en optimaliseren voor zowel medewerkers als managers.
Voordelen van Edupop
- Gesprekscyclus procedures zijn in-place
- Grip op 360 graden feedback
- Bilaterale gesprekken vastleggen
- Ondersteuning bij verbetertrajecten
- Dossiervorming medewerkers
- Vastleggen van afspraken
- In contact blijven met collega's